Cei care sunt antreprenori, freelanceri, angajati externalizati sau pur si simplu in trecere printr-un oras, cu siguranta ca au nevoie de un birou pentru a lucra in liniste. Se inchiriaza un birou sau lucreaza de acasa? Exista mai multe optiuni disponibile pentru cei care doresc sa isi creeze propria structura. In cele mai multe cazuri,
Cei care sunt antreprenori, freelanceri, angajati externalizati sau pur si simplu in trecere printr-un oras, cu siguranta ca au nevoie de un birou pentru a lucra in liniste.
Se inchiriaza un birou sau lucreaza de acasa?
Exista mai multe optiuni disponibile pentru cei care doresc sa isi creeze propria structura. In cele mai multe cazuri, antreprenorul poate decide sa lucreze de acasa, sa foloseasca un centru de afaceri sau sa apeleze la spatii de birouri de inchiriat Bucuresti.
Infiintarea unei afaceri la domiciliu prezinta o serie de avantaje. Nu exista costuri implicate atunci cineva se multumeste cu un mic spatiu de birou. Aceasta optiune reduce, de asemenea, costurile de transport si se poate lucra din confortul propriei locuinte. Cu toate acestea, aceasta optiune limiteaza domeniul de activitate, in special daca este necesara recrutarea de personal.
Care sunt avantajele inchirierii unui birou intr-un spatiu special destinat?
Este operational imediat
Aceste spatii de birouri de inchiriat au si alte avantaje pentru intreprinzatori: acces la spatii de birouri echipate, la toate spatiile si serviciile profesionale ale cacestuia – fotocopiatoare, imprimante, faxuri, servicii de secretariat, dar si saloane pentru vizitatori, sali de sedinte, videoconferinte etc.), controlul perfect al taxelor, o singura persoana de contact pentru toate serviciile aferente sediului.
Solutia este foarte flexibila, deoarece birourile disponibile sunt, in general, de dimensiuni diferite si pot fi modulate in voie, permitand adaptarea spatiului de lucru la configuratia companiei.
In plus, intreprinzatorul poate decide sa-si domicilieze afacerea in spatiile inchiriate.
Evitarea cheltuielilor excesive la inceputul activitatii
Cele mai citite articole
Un antreprenor care incepe o afacere trebuie sa faca fata unor cheltuieli semnificative. De obicei, acestea se refera la costurile de instalare, la achizitionarea de echipamente de birou, de echipamente informatice etc.
Prin inchirierea unui birou intr-un spatiu de inchiriere, aceste cheltuieli sunt tinute sub control. Spatiile de lucru sunt deja echipate cu tot ce este nevoie.
Antreprenorul integreaza si dezvolta o retea dinamica in cadrul unui birou de afaceri. Daca alege un spatiu de inchiriere bun, acesta va facilita interactiunile dintre profesionisti prin organizarea mai multor evenimente de networking.
Separarea vietii private de cea profesionala
Prin infiintarea activitatii de afaceri intr-un birou individual si nu la domiciliu, antreprenorul castiga in productivitate. Acasa, el poate fi solicitat in mod constant de familie si de prieteni, ceea ce nu este cazul intr-un spatiu de lucru dedicat.
De asemenea, el evita dorinta regulata de pauze care pot dura mult timp. Alegand un spatiu inchiriere birouri care este bine deservit de transportul public, directorul companiei poate totusi sa asigure o legatura regulata si usoara cu domiciliul sau.
In calitate de profesionisti, trebuie sa se organizeze in mod regulat intalniri cu clientii, partenerii sau colaboratorii pentru a face schimb de idei, pentru a reflecta asupra proiectelor sau pentru a facilita luarea de decizii in mod colegial. In cadrul unui spatiu inchiriere birouri pot fi inchiriate sali de sedinte personalizabile.
Leave a Comment
Your email address will not be published. Required fields are marked with *