Anul trecut, 200.000 de români au trecut la un alt furnizor de electricitate în intervalul 1 – 25 ianuarie, conform ANRE. De ce consumatorii schimbă furnizorii de energie? Ținând cont de numărul ridicat de jucători în domeniul energiei electrice, consumatorii au posibilitatea de a alege rațional acel furnizor de energie electrică potrivit necesităților lor. Tehnologia
Anul trecut, 200.000 de români au trecut la un alt furnizor de electricitate în intervalul 1 – 25 ianuarie, conform ANRE.
De ce consumatorii schimbă furnizorii de energie?
Ținând cont de numărul ridicat de jucători în domeniul energiei electrice, consumatorii au posibilitatea de a alege rațional acel furnizor de energie electrică potrivit necesităților lor. Tehnologia și procesele îmbunătățite permit acum unei persoane să își poată schimba furnizorul de energie foarte repede și ușor. Acest lucru reprezintă o mare provocare atât pentru noii furnizori de energie de pe piață, cât și pentru cei deja consacrați. Calitatea serviciilor furnizate se rezumă la cine adaugă cea mai mare valoare și modalitatea în care o face.
1. Tarife mai ieftine
Consumatorii caută adesea să-și schimbe furnizorul de energie pentru a economisi bani, iar mulți furnizori au realizat că, oferind tarife ieftine, pot atrage un număr mare de clienți.
Din păcate, acei furnizori de energie care oferă tarife excepțional de mici se vor afla în curând în dificultate. Este bine să atragi clienți, dar dacă nu ai infrastructura potrivită pentru a le satisface în mod eficient nevoile, consumatorii o vor căuta în curând în altă parte.
Servicii mai ieftine, dar numai dacă sunt constante. Orice client câștigat din subcotarea concurenței va trebui să fie menținut prin intermediul mai multor oferte accesibile.
Furnizorii de energie își pot păstra clienții menținându-i la curent și oferind în mod constant tarife ieftine.
Cele mai citite articole
2. Servicii mai bune pentru clienți
Majoritatea companiilor noi investesc o mulțime de bani în atragerea de noi clienți, dar de multe ori nu reușesc să mențină această rată de cheltuieli atunci când vine vorba de menținerea clienților. Acest lucru este predominant în special în industria energetică.
Odată cu creșterea concurenței în domeniul energetic, un furnizor nu poate reduce eforturile de a încerca să păstreze clienții pe care îi are. De asemenea, este mult mai indicat să rețină un client vechi decât să atragă unii noi prin campanii de marketing.
Timpii de răspuns la întrebările clienților, modul de facturare, intervențiile eficiente și personalul prietenos care se străduiește să ajute sunt elementele care stau la baza unor servicii excelente.
3. Politici mai prietenoase cu mediul înconjurător
Având în vedere că sănătatea planetei este un aspect esențial în acest moment, este firesc ca unii clienți să caute tarife și servicii care nu afectează mediul înconjurător.
Furnizorii de energie pot reține și atrage clienții oferind „tarife verzi” care utilizează mai multă energie provenită din surse regenerabile, precum energia eoliană sau solară.
Un furnizor de energie care poate demonstra în mod clar că tarifele lui verzi sunt legitime va avea un avantaj față de concurență atunci când vine vorba de păstrarea clienților care sunt interesați de protejarea mediului.
Leave a Comment
Your email address will not be published. Required fields are marked with *