Închirierea unui spațiu pentru birou poate fi o cotitură interesantă pentru orice afacere. O alegere grăbită, fără niște argumente solide, poate fi o greșeală destul de mare. Printre altele, va trebui să te asiguri că noua locație va sprijini echipa și va ajuta la creșterea afacerii. Alte detalii pe care trebuie să le iei în
Închirierea unui spațiu pentru birou poate fi o cotitură interesantă pentru orice afacere. O alegere grăbită, fără niște argumente solide, poate fi o greșeală destul de mare. Printre altele, va trebui să te asiguri că noua locație va sprijini echipa și va ajuta la creșterea afacerii.
Alte detalii pe care trebuie să le iei în considerare sunt: costul, dimensiunea, facilitățile comerciale și confortul pentru clienți. Este evident că locația unei companii are un impact major asupra angajaților, astfel încît poate fi o idee bună să te consulți cu ei înainte de a lua o decizie. Angajații sunt pulsul oricărei afaceri, așa că nu neglija părerea lor atunci când te pregătești să semnezi un nou contract de închiriere.
În funcție de specificul afacerii tale, poți alege între un centru comercial, o clădire de birouri, un apartament într-un bloc sau o casă la curte. O strategie de localizare a afacerii necesită planificare și cercetare precum și posibilitatea de analiză detaliată a tuturor opțiunilor.
Zone ideale pentru un sediu de firmă în București.
Piața Romană. Este o zonă veche a orașului, cu acces la metrou și la mijloace de transport care fac legătura cu toate cartierele. Poți găsi aici o casă veche, cu curte, unde angajații tăi se vor simți minunat.
Piața Victoriei. O zonă ultracentrală, cu facilități deosebite privind accesul cu transportul public. Poți opta pentru oricare dintre variantele clădire office, apartament la bloc sau casă individuală.
Universitate. Aici vei fi chiar la Km 0 al orașului, iar asta va spune foarte multe despre afacerea ta. Atât angajații cât și clienții pot ajunge foarte ușor, cu transportul în comun, cu metroul sau cu mașina personală. Parcările publice, exterioare sau subterane fac accesul foarte facil.
Timpuri Noi. Este o zonă nouă în peisajul orașului, dar cu o creștere rapidă. Poți găsi birouri de închiriat Timpuri Noi, cu spații moderne, aerisite și apreciate de cei care lucrează deja acolo.
Aviatorilor. O zonă de lux dedicată în special afacerilor care au clienți persoane cu venituri peste medie. Cartierul este situat în apropierea parcului Regele Mihai I și este foarte animat datorită numeroaselor terase și restaurante.
Politehnică. Un parc de clădiri de birou noi și unde se contruiește în continuare. Potențialul este foarte mare, mai ales dacă te adresezi studenților sau tinerilor noi intrați pe piața muncii.
Un detaliu important atunci când selectezi viitorul sediu de firmă se referă la facilitățile pe care ți le dorești în zonă. E vorba despre restaurante și cafenele, săli de sport, bănci comerciale sau supermarket.
Pe lângă asta, bugetul va fi următoarea preocupare la care să te gândești. Nu alege un birou care să reprezinte o povară pentru afacerea ta și care poate să-i împiedice creșterea. Mai bine renunți la anumite cerințe decât să alegi un spațiu pe care nu ți-l permiți încă. Chiria este doar unul dintre costurile pe care le vei aloca spațiului. Utilitățile și alte cheltuieli de întreținere vor contribui la rândul lor la bugetul total pe care va trebui să-l aloci pentru noul tău birou. Înainte de semnarea contractului, asigură-te că înțelegi ce este inclus și ce nu în chiria solicitată. Află care este statusul pentru utilități, telefon, internet, întreținerea exterioară (inclusiv curățarea zăpezii iarna). Fii foarte ferm atunci când soliciți ca toate aceste componente să fie incluse în contract.
În cele mai multe cazuri, un birou în centrul orașului este cea mai bună alegere. Este o locație foarte ușor accesibilă, iar angajații și clienții tăi se vor bucura să nu trebuiască să meargă în cartiere sau la periferie atunci când trebuie să ajungă la birou.
Leave a Comment
Your email address will not be published. Required fields are marked with *