Dacă până acum n-ai observat trendul actual spre digitalizare a mai tuturor activităților, avem o veste proastă pentru tine și afacerea ta. Cei care nu vor să evolueze vor fi cât de curând depășiți cu totul de competiție. Așadar, digitalizarea este mult mai mult decât un moft, este o condiție absolut necesară pentru a rămâne
Dacă până acum n-ai observat trendul actual spre digitalizare a mai tuturor activităților, avem o veste proastă pentru tine și afacerea ta. Cei care nu vor să evolueze vor fi cât de curând depășiți cu totul de competiție. Așadar, digitalizarea este mult mai mult decât un moft, este o condiție absolut necesară pentru a rămâne relevant pe piață. Află din cele de mai jos de ce susținem această tranziție!
Vei obține soluții rapide și eficiente înaintea concurenței
Competiția ta s-a gândit mai mult ca sigur la digitalizarea deja, dar poate că lipsa banilor sau specificul afacerii nu le-a permis încă să facă saltul. Adoptă acum cele mai noi unelte digitale și vei observa pe zi ce trece cum competitivitatea și profitul vor crește. Digitalizarea nu este un proces neapărat liniar, deci implementarea cât mai rapidă a acestor soluții îți va lăsa mai mult timp la dispoziție pentru adaptare.
Principalul avantaj al digitalizării este faptul că va reduce volumul de muncă și va eficientiza orice activitate. Nu-i așa că ți-ar plăcea să muncești mai puțin decât competitorii și totuși să ai profituri mai ridicate? Nu mai vorbim de timp câștigat care poate fi investit în adresarea nevoilor clienților tăi.
Acces facil la un volum mare de informații și date
Știi rapoartele alea pe care trebuie să le pui cap la cap și să le compari pentru a trage niște concluzii legate de performanță? Ei bine, mediul digital poate face toate aceste operațiuni în locul tău și să-ți ofere la final o concluzie testată. Cu ajutorul instrumentelor care-ți permit personalizarea până la cel mai mic detaliu a rapoartelor, vei avea acces doar la informațiile relevante, totul la un click distanță.
Pe deasupra, procesul de colectare automată, spre deosebire de cel manual, nu este expus la omiterea informațiilor sau erori de rezultat. Așadar nu vei mai pierde date și nici nu trebuie să-ți mai faci griji din cauza erorilor umane.
În plus, grație soluțiilor digitale vei putea avea acces chiar și de pe mobil sau tabletă la toate aplicațiile afacerii tale, fapt care-ți va permite foarte repede să adopți modelul de work from home. De asemena, centralizarea tuturor activităților în același loc va permite ca toți angajații să aibă acces simultan la toate informațiile necesare, facilitând astfel atât comunicarea, cât și colaborarea interdepartamentală.
Scapi și tu și îi scapi și pe angajați de sarcini plictisitoare și repetitive
Adevărul este că, indiferent de cât de pasionat ești de meseria ta, se strecoară în rutina zilnică și niște sarcini pe care pur și simplu ai ajuns să le urăști. Din păcate, majoritatea dintre noi suntem asaltați și de taskuri simple, plictisitoare și extrem de repetitive care mai consumă și o groază de timp. Partea bună este că digitalizarea poate soluționa astfel de probleme prin automatizare.
Sarcinile care până de curând necesitau o serie de acțiuni din partea ta pot fi rezolvate mai nou doar printr-o suită de clickuri și butoane. Ore întregi se pot transforma în doar câteva minute cu ajutorul unor softuri performante. Timpul câștigat poate fi investit în activități ceva mai creative, iar tu și angajații tăi nu vă veți mai simți atât de epuizați la finalul unei zile de muncă.
Economisești nu doar timp, ci și bani
Poate cel mai important avantaj al digitalizării este reducerea costurilor pe termen lung. Optimizarea proceselor combate risipa de resurse materiale și umane, dar și de timp și astfel reduce semnificativ și costurile. Nu mai vorbim de economisirea materialelor de birotică.
Ia în calcul toate aceste aspecte și alege un furnizor de soluții digitale, de exemplu soluții ERP (Charisma ERP) care să acopere toate ariile de interes ale afacerii tale.
Leave a Comment
Your email address will not be published. Required fields are marked with *