6 lucruri de care sa tineti cont cand inchiriati un spatiu pentru birouri

6 lucruri de care sa tineti cont cand inchiriati un spatiu pentru birouri

Inchirierea unui spatiu pentru birouri poate fi un punct de cotitura pentru afacerea dvs. Alegerea unui spatiu la intamplare ar fi o greseala. Trebuie sa va asigurati ca spatiul pentru birouri este unul care vine in sprijinul angajatilor, ajutandu-i pe acestia sa se dezvolte si sa dea randament. Iata cateva lucruri pe care trebuie sa

Inchirierea unui spatiu pentru birouri poate fi un punct de cotitura pentru afacerea dvs. Alegerea unui spatiu la intamplare ar fi o greseala. Trebuie sa va asigurati ca spatiul pentru birouri este unul care vine in sprijinul angajatilor, ajutandu-i pe acestia sa se dezvolte si sa dea randament. Iata cateva lucruri pe care trebuie sa le luati in considerare inainte de a inchiria un spatiu pentru birouri.

1.Decideti daca aveti intr-adevar nevoie de birouri

Candva, fiecare firma avea nevoie de birouri pentru a supravietui. Dar multi antreprenori de azi lucreaza foarte bine de la domiciliu sau chiar din spatii de coworking. Daca afacerea dvs. ar putea functiona intr-unul din aceste medii alternative, ati putea economisi mult timp si bani.

2.Alegeti o locatie in apropierea echipei dvs.

Daca este absolut necesar sa aveti un spatiu special pentru birouri, atunci locatia este unul dintre cele mai importante aspecte de care trebuie sa tineti cont. Mai intai trebuie sa va asigurati ca birourile nu vor fi foarte departe, astfel incat angajatii sa nu fie nevoiti sa se deplaseze pe distante mari. Sau daca nu aveti inca angajati, alegeti o locatie suficient de apropiata de o zona populata cu potential pentru mediul de afaceri.

3.Asigurati-va ca zona este usor accesibila

De asemenea, trebuie sa tineti cont de clienti atunci cand alegeti o locatie. Este cladirea de birouri pe care ati ales-o usor accesibila din strazile principale sau cu mijloacele de transport in comun? Poate fi ea gasita cu usurinta de clienti? O solutie poate fi inchirieri birouri Barbu Vacarescu.  

4.Ganditi-va la ce facilitati doriti in apropiere

Un alt factor care ar putea influenta decizia dvs. atunci cand inchiriati un spatiu de birou este existenta facilitatilor. Angajatii dvs. vor aprecia probabil un birou care este cel putin aproape de restaurante si cafenele. De asemenea, este important sa aveti in preajma locuri pe care veti fi nevoit sa le vizitati in mod regulat in scopuri de afaceri, cum ar fi bancile.

5.Stabiliti-va un buget

Dupa locatie, costul este probabil urmatoarea mare preocupare. Nu alegeti un spatiu pentru birouri care va fi prea costisitor pentru afacerea dvs. si va impiedica evolutia acesteia. Faceti-va bine calculele si stabiliti un buget care va va permite sa lucrati confortabil.

6.Verificati cu atentie contractul 

Inainte de a incheia un contract de inchiriere, trebuie sa va asigurati ca toate detaliile sunt prevazute in contract. Nu este suficient sa aveti incredere in cuvintele proprietarului care va spune ca unele utilitati sunt incluse in pret, pentru ca riscati sa scoateti bani din buzunar mai tarziu.

MicPortal
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

Most Commented

Featured Videos